Klantenservice: 0418 - 591188 ~ ma. - vr.: 09:00 - 13:00 uur

Vraag en Antwoord

 

Kan ik mijn zending tot aan de levering volgen

Op dit moment werken wij met TNT-pakketservice. Wij volgen uw bestelling via hun Track & Trace systeem. U kunt van ons op aanvraag dit nummer verkrijgen zodat u zelf de voortgang van de verzending kunt controleren. Op termijn zullen wij online trackingnummers rechtstreeks naar uw mailadres sturen.
 
Hoe veilig is het registreren als klant bij ZOOpermarkt®nl

Wij zullen te allen tijde uw privacygevoelige gegevens respecteren. Ons bestelsysteem is veilig en betrouwbaar. ZOOpermarkt®nl zal uw gegevens niet aan derden verstrekken zonder uw voorafgaande toestemming, tenzij zij daartoe gehouden is op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak. ZOOpermarkt®nl draagt zorg voor passende technische en organisatorische maatregelen om uw (persoons)gegevens te beveiligen tegen verlies en tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking. Tijdens het bestel- en betaal proces maken wij gebruikt van een beveiligde SSL omgeving. SSL betekent „Secure Socket Layer” en is de bekendste versleutelingsmethode op het internet. Het SSL-protocol verzorgt een niet te manipuleren en onleesbare verzending van de gegevens. Zo worden klanten niet alleen een veilig surfen op webpagina’s gegarandeerd, maar is ook de identiteit van deze webpagina’s veilig.

Kan ik foute producten retourneren of ruilen

Ja, dat kunt u. Ten alle tijde in de originele, onaangebroken verpakking. Lees hier meer...
 
Ik wil mijn bestelling aanvullen met nog meer producten

Ja, dat is altijd mogelijk. Stuur een mail hieromtrent naar pakbon@zoopermarkt.nl met het nummer van de bestelling erbij zodat wij uw overige gegevens hebben. Wij sturen u een orderbevestiging.